Saturday, October 17, 2009

hARi pErTaMa........

  • hari ini hari pertama aku tulis blog..sebenarnye aku bkn je rajin sgt or minat dgn benda2 camni tp entahla arini bosan lak kan..n tetibe timbul minat nak create blog..at least ada gak tmpat aku nak luahkan ape2 ble xde org nak dgr luahan aku nanti....arini keja mlm biasela keja x byk,kebanyakan xde keja pun..time ni la kitaorg nak releks skit..leh gakk kitaorg tgk movie,kua lepak kat kedai mamak(wpun aku x brape gemar mkn kat citu..hehe)..arini keja xde,nak ym pun yahoo problem lak..urmm bosan2..td dtg2 keja je da wat aku bad mood..bru je xdtg keja 5 hari sb g traning meja pc aku da brubah2..ada plak brg aku yg hilannggg!!!!!!!!eee bengang sey.....rase nak jerit je tp nasib baik en bos(si zarif)tu leh wat aku tergelak sebentar....kena ko cik zarif ko kena kan aku yerrrrrrrr.......kat sni aku nak upload la pic kit mase kitaorg g trng kat TMTC aritu..

pic aku bersame dgn farhana(dak kepochi ni..)da lame x jumpe ko kan..dpt gak akhirnye kita jumpe....

ni dinamekan aksi terlampau dr seorg kawan..spe yg x suke tgk..cak3 ada aku kesahhh.....


ni lak pic aku dgn si ikin..dia la yg dok sblh aku time trng....


dak2 yg sempat lg berposing dlm klaz...(korg mmg best)







































































































































































































































































































0 comments: