Wednesday, October 21, 2009

d.A 0.p.E.n H.o.u.S.e

ok arini aku nak cite sedikit pasal open house yg aku wat tok member2 keja aritu..mmg best la,kire aku mmg excited nak jemput smua member2 keja dtg umah aku(urrrmmm rase meriah je)...klu leh 1 CSOC aku nak ajak..tp muat ke umah aku..yela umah aku kecik je,duk flat jela kata kan..tp xpe bak kate bapak aku.."luar setinggan dlm banglow taw"..hahahaha..

TARIKH:3/10/2009
TEMPAT:C-1-10 JALAN PERDANA 4/1
TAMAN PUCHONG PERDANA
47100 PUCHONG SELANGOR
JEMPUTAN:MEMBER2 DAN SAHABAT HANDAI...
TEMA:IKUT SUKE KORG LAAAAAAA....
MENU:NS LEMAK,DAGING MSK ITAM,NS IMPIT,AYAM MSK MERAH,SAMBAL TUMIS DLL...

sedap kan menu2 diatas..so sape yg x dtg tu kire rugi la,heee..bg sape yg x dijemput harap maap la eh sb mungkin ada yg terlupe..xpe thn dpn aku wat lg ehhhh...dlm kul 4 ptg tetamu yg first dtg ialah nad,ikin dan bos dorg(en shankar)..cian dorg sampai sesat2 cari umah aku..sori ehh wahai kawn!!!tp xpe wlau pun sesat anda semua dibenarkan mkan byk mane pun tanpe rese segan silu...huhu..*tok nad ko nak resepi daging masak itam kan next time aku tulis dlm blog eh tok dikongsi bersame*

tunggu pun tunggu sampai pun dak2 shift aku(kak lidia,harlina,aini)..agak lambt gak dorg dtg..biasela kak lidia terlambat bgn...(hehe jgn marh eh kak lidia terbocor rahsia). Biase la dorg yg biase dtg pun akan sesat jgak..tp xpela fham2 jela..kire da penuh gak la umah aku mase tu..ditambahkan lg si is and her wife,alif and abg shani dtg memenuhi attendent kedatangan..hehe..
Waa meriah sey umah aku..kira da fulley loaded da time tu..tp xpe aku msh mununggu kedatangan tetamu terakhir..korg rase sape eh..cube teka..

a)kak ane
b)kak ane
c)kak ane

Aah jawapan yer mmg kak ane..hahahahahaha..jgn marh eh kak ane..saje je gurau2..
kak ane dtg dgn bju kuning yer,k.ane ni kira kawn yg agak rapat gak la dgn aku kat opis(sb kitaorg same2 suke shpg,huhu)..nak sgt tunggu kak ane sb nak maen dgn anak dia..mmg comey n sgt active..yg plg cute rambut dia la...laki kak ane pun ok gak..sporting je...penat kitaorg smua layan ank kak ane...to fahim(ane son)..u are so cute.... :)
Plan seterusnyer nak g umah beraya kak ane lak..umah k.ane xde la jauh sgt kat putra perdana..duk pun dkt2 dgn umah aku je..sampai kak umah kak ane aku terpukau dgn permandangan sekitar umah kak ane..mmg cantek n nampak mewah!!!smpai je kitaorg dihidangkan dgn meehon,sandwich,nsi impit n kuah kacang..sedap tol bibik k.ane mask..thank yaaa bibikkkk.....nanti msk lg!!!!

Rase2 smua pun da kenyg n rse keletihan..smua pun beransur utk pulang..penat tol rase arini..tp mmg kenangan yg indahhhhhh tok diingat..TO ALL MY MEMBER THANK A LOT FOR INCOMING.....LUV U ALL...
::kat sni aku nak kongsi la beberape pic tok korg tgk::

antara tetamu2 yg hadir

kak ane,k.ina n me


ni plak kak lidia n aini(ehem kak lidia teringin eh nak ada bb..)

yg ni la kak ane dan anak dia(fahim)...comey kan...hahA

::ni plak sedikit pic kak umah kak ane::

ni la menu kak umah kak ane

dap yer dpt makn..

kat sni pun sempat lg kitaorg posing..

ni lg pic anak k.ane...

lambaian dr org2 yg telah kekeyangan..hehe..jgn marh eh u all..















































































0 comments: